Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico

Alles op zien plek!

"Ieder bedrijf heeft een eigen gezicht, maar dat maakt het nog niet uniek en succesvol!"

Afgelopen weekend weer groot feest in mijn “achtertuin”. Ruim 220.000 bezoekers die naar De Achterhoek kwamen, om precies te zijn naar de Zwarte Cross in Lichtenvoorde. Het grootste festival van Nederland. Als goeie buur kijk ik dan ook even of het gezellig is en de mensen zich vermaken. Dus afgelopen vrijdag op tijd het licht uit op ons kantoor in Lichtenvoorde en als de bliksem naar het Zwarte Cross-terrein, zo’n 800 meter verderop. Overigens, de voorpret begon donderdag al doordat er honderden (soort van) caravans Lichtenvoorde in kwamen karren. Op deze sleurhutten stonden niet al te poëtische teksten, zoals “als alles je tegemoet komt, rij je aan de verkeerde kant”.

De vrijdag op de Zwarte Cross was zeer vermakelijk. Een variëteit aan optredens, mensen en indrukken. Meerdere keren heb ik me die dag afgevraagd wat De Feestfabriek Alles komt Goed B.V. (organisator van de Zwarte Cross) specifiek zo goed doet. Door middel van een niet wetenschappelijke onderbouwing kom ik tot de volgende punten:

  • Ze zijn uniek is hun soort. Ze doen écht iets anders dan andere festivals. Hierdoor hebben ze een eigen gezicht en een geheel eigen (niet te kopiëren) imago
  • Ze geloven heilig in hun eigenzinnige ideeën, focussen hierop en houden daar onvoorwaardelijk en gepassioneerd aan vast
  • Ze blijven zich voortdurend ontwikkelen en verrassen telkens weer. Met dit jaar een heus hotel ‘MIVA Las Vegas’ voor mindervaliden. De media vond het prachtig; de publiciteit was gratis
  • Ze wekken de indruk dat alles komt zoals het komt, maar ondertussen zijn ze enorm professioneel, extreem goed georganiseerd en zeer commercieel

Veel bedrijven kunnen wel wat leren van de Zwarte Cross. Hoe onderscheid je jouw bedrijf van de grote (grijze) massa en hoe ben je de toekomst telkens een stap voor? De Zwarte Cross organisatoren zijn er meesters in. Voor mij was de Zwarte Cross weer ontzettend leuk, gezellig en geslaagd. En ook nog eens “bedrijfsmatig interessant”. De slogan van de Zwarte Cross dit jaar was “Niks is onmogelijk”. Zij maken het zelf jaarlijks meer dan waar. De slogan van Siebert & Wassink is “Alles op z’n plek”. Misschien een mooie slogan voor de Zwarte Cross 2020: “Alles op zien plek”. Heren van de Zwarte Cross; jullie mogen hem gebruiken. Kost niks. Doe er je voordeel mee en tot volgend jaar!

Alles op z'n plek
Disclaimer | Privacy policy