Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico

Like'd-in

"Iets doen waar je trots op bent, is een onuitputtelijke energiebron"

Bescheidenheid siert de mens, maar goede sier kun je er nooit mee maken, want daarmee doe je het ogenblikkelijk teniet. Het ellendige van bescheidenheid is dat je er niet eens lekker schaamteloos over kunt opscheppen. Aan de andere kant… van een echt bescheiden bedrijf hoort nooit iemand wat. Dus attentie, attentie, hier volgt ongezouten dikdoenerij. Ongeremd, on-Nederlands maar niet ongefundeerd. Wie verder leest is gewaarschuwd en een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Dat geldt dus voor ons. Sterker nog, wij tellen voor drie! Dat blijkt uit de Business Review rapportage die LinkedIn jaarlijks opstelt. Wat de S&P-500 voor beleggers is, DJ-Mag voor de dance wereld en kijkcijferlijsten voor TV, dat is in onze branche de CPR (Careerpage Performance Review) van LinkedIn. Het meet hoe goed jouw vacaturepagina scoort ten opzichte van concullega’s.

Ons LinkedIn-bereik blijkt maar liefst 3 keer zo hoog te zijn als het marktgemiddelde. Wanneer er alleen naar toppresteerders wordt gekeken, dan doen we het nog steeds meer dan 2x zo goed als het bovenste kwartiel. In marketingtermen: We zijn een trots in de branding. Het zijn zeker niet de minste namen waarmee we ons meten. We hebben altijd respect voor alle spelers op de arbeidsmarkt, maar willen het uiteraard zelf altijd net iets beter doen dan anderen. Wanneer je elke dag een beetje beter wordt, ga je vanzelf met sprongen vooruit.

Ook vandaag zul je ons geen kwaad woord over andere bureaus horen spreken, maar vergeef ons voor deze ene keer dat we onze trots op dit enorme verschil van de daken schreeuwen.

Het verschil wat we maken betaalt zich namelijk uit in meer aandacht en betere kandidaten op vacatures van bedrijven die voor Siebert & Wassink kiezen. Dat verklaart een deel van ons ongekend hoge invulpercentage, dat al jaren ruim boven de 90% ligt. Daardoor zitten wij in een voortdurende opwaartse spiraal in de search en selectie van bestuurders, directies, senior management en professionals: Relevante vacatures -> het beste bereik -> de betere vacatureteksten -> toonaangevende resultaten. Die leiden weer tot prachtige nieuwe vacatures en zo verder.

Zo! Dat is eruit. De rest van het jaar zul je me er niet meer over horen. Want het gaat niet om wie het hardste schreeuwt, maar om wie het beste verhaal heeft. De komende weken zullen de beste maandagmorgenverhalen geschreven worden door mijn collega’s. Want nu ik toch al meters naast mijn schoenen loop, kan ik net zo goed slippers aantrekken.

Alles op z'n plek
Disclaimer | Privacy policy